lördag 20 juli 2013

MAILVÄXLING MED BMW

Typ av fråga: Om BMW
Namn: Hans Johansson

Fråga:
Nu har jag sålt villan och fått pengar så jag kan köpa en BMW. Nu kör jag omkring i en gammal Volvo och det ska bli skönt att byta upp sig. Men det är en sak jag undrar över. När jag är ute på vägarna och respekterar gällande hastighetsgränser blir jag rätt ofta omkörd av bilister med BMW. Vad beror det på? Är det något fel på hastighetsmätarna? Jag vill ju inte gärna köpa en dyr bil med sådana brister. Tacksam för svar.
Hans J

Svar
Hej Hans, tack för ditt mejl, det är mycket trevligt att höra att du skall köra BMW från och med nu! Som svar på din fråga så har mycket svårt att se att någon BMW förare skulle köra över hastighetsbegränsningen, det är förmodligen bara en synvilla eftersom bilarna rör sig så bra på vägen. Hastighetsmätarna är det inget fel på.

Jag önskar dig många trevliga mil i din framtida BMW! 

Med vänlig hälsning
Jonna

BMW Group Sweden
Jonna Ekström
Customer Relations


1 kommentar: